asgment untuk pelajar diploma teknologi makmal perubatan!

 

 

 

kebanyakan bahan yang aku post semuanya hasil daripada assgment yang aku buat sebagai seorang pelajar diploma teknologi makmal perubatan.. aku tahu sebagai seorg pelajar agak susah untuk kita mendapatkan maklumat daripada internet terutamanya…apatah lagi kalau nak cari daripada buku.. BETUL tak?? 🙂

tapi sebagai student bukan semua kita boleh ambik terus daripada internet..sebab belum tentu sahih maklumat yang kita dapat tu… so rajin2 la ambik maklumat daripada buku..

aku tak nafikan kebanyakan asgment aku ambik daripada sem 1,2, 3…sbb semua nak kene siapkan dalam masa yang terdekat… so klo terdesak sangat macam kes aku nie, ambik la maklumat dari laman wed yang betul…bkn nye cr kat wikipedia..cr kat web2 kesihatan…ok tu je pesan aku sebagai seorang student.. 🙂

 

 

 

1 thought on “asgment untuk pelajar diploma teknologi makmal perubatan!

Leave a comment